Politica de prețuri
Tarifele noastre de călătorie sunt dinamice, pentru a maximiza eficiența și pentru a oferi tarifele cele mai potrivite timpului și condițiilor.
1. Cum funcționează?
Pe măsură ce cererea crește, în general pe baza evenimentelor, a activității rutiere, a condițiilor meteorologice extreme și a condițiilor perturbatoare similare, la fel crește și tariful serviciului, în încercarea de a încuraja mai mulți șoferi să fie disponibili.
2. Se poate schimba prețul odată cu rezervarea?
Prețul nu se va schimba odată ce ați rezervat. Modificările de preț sunt doar atunci când se modifică destinația, se adaugă o destinație suplimentară sau există timp de așteptare.
3. Pretul variază în funcție de canalul de rezervare?
Da. Fiecare canal de rezervare are costurile sale asociate, dacă rezervi o călătorie prin mail sau telefonic se va adăuga un cost suplimentar. Acest lucru se reflectă în tariful care este oferit pasagerilor noștri. Ori de câte ori puteți, rezervați prin aplicație pentru a vă asigura cel mai mic tarif posibil.
4. Diferă prețul între Rezervați acum și Rezervați mai târziu?
O călătorie „Rezervați mai târziu” costă mai mult.
5. Uneori plătesc mult mai puțin decât media. De ce?
Acesta este reversul fericit al punctului 1 de mai sus. Atunci când sunt mai mulți șoferi disponibili decât solicitările de călătorie, tariful scade la unul mai atractiv, în încercarea de a folosi cât mai bine timpul șoferilor noștri.